Testimoniale

“Târgurile tehnice sunt singurele locuri unde specialiştii din domeniul nostru sau toţi cei interesaţi pot vedea cum funcţionează echipamentele, la ce tipuri de operaţiuni le poţi folosi şi, de ce nu, cum poţi să-ţi dezvolţi afacerea bazându-te pe ultimele noutăţi în materie de echipamente.
Cu siguranţă, în ziua de azi, în Era informaţiei, specificaţii tehnice poţi găsi şi pe un pliant sau pe un website, dar e cu totul altceva să vezi LIVE toate utilajele şi soluţiile pe care acestea le oferă. Când vezi cu ochii tăi, la distanţă de un metru, ce poate face un echipament, parcă şi <rotiţele> tale încep să se rotească altfel.
METAL SHOW & TIB a dovedit că este un adevărat spectacol tehnologic, aşa că – fără îndoială – reluarea acestui târg este o necesitate!”

Ovidiu Gherman, Sales Manager România AMADA GmbH
“METAL SHOW & TIB este cel mai important târg de profil tehnic din România. Participând încă de la primele ediții, am putut remarca creșterea acestuia, atât ca număr de participanți, cât și ca spațiu expozițional. În contextul actual, virtualizarea târgurilor și conferințelor a devenit ceva uzual. Dar, din păcate, oricât de bine ar fi organizate, nu pot să redea acea atmosferă a discuțiilor față în față și a demonstrațiilor LIVE. Ne bucurăm ca, după 2 ani de pauză datorată pandemiei, să putem participa la ediția din 2022 pentru a prezenta clienților potențiali și actuali ultimele noutăți privind echipamentele de sudare cu arc elctric.”
Dorin Matei, Manager CM Metal Trading SRL
“Mă bucur foarte mult să aud că anul viitor va avea loc METAL SHOW & TIB. Avem nevoie, noi, cei din industrie, să interacţionăm cu clienţii, să discutăm cu ei faţă în faţă, iar târgurile sunt prin excelenţă cele mai bune locuri în care poţi să interacţionezi cu lumea şi să vezi totul LIVE. Aşteptăm cu nerăbdare să ne revedem în mai.“
Marius Căileanu, Sales Manager TimeLine Consulting
„Târgurile tehnice sunt prin excelență cele mai bune locuri în care poți să interacționezi cu clienții, să discuti cu ei față în față și îți prezinți noile game de produse și soluții LIVE. Acest lucru ne permite să înțelegem punctele-cheie ale clienților și să lucrăm împreună pentru a identifica și a genera soluții.
Participarea la un asemenea târg înseamnă, înainte de toate, un instrument foarte bun de promovare și de dezvoltare a afacerii, a portofoliului de clienți și de furnizori, dar și o oportunitate de socializare cu specialiștii din industrie.”
Claudiu Bîrlogeanu, CEO CADWORKS

“Prima ediţie METAL SHOW & TIB 2019 a fost un succes pentru compania noastră şi considerăm evenimentul un pas înainte în ceea ce priveşte organizarea unui târg de maşini-unelte.
Ne bucurăm că după 3 ani avem oportunitatea de a ne reîntâlni cu oamenii şi companiile din industriile în care noi suntem implicaţi activ. Sperăm ca platforma târgului din anul 2022 să fie pe măsura ocaziei. Aşteptările noastre sunt legate de regăsirea unui mediu familiar, proactiv şi benefic deopotrivă atât pentru companiile expozante, cât şi pentru firmele care sunt în căutarea unor soluţii practice pentru afacerea lor.”

Avram Dumitru, Manager PROMA MACHINERY SRL
“Mă bucur foarte tare că veţi organiza METAL SHOW & TIB în 2022 şi că va fi fizic. Târgurile virtuale au fost şi sunt o soluţie de compromis în perioada asta ciudată pe care o trăim. Dar oricât de bine ar fi organizat, trebuie să recunoşti că niciodată nu vei simţi la un târg virtual vibe-ul acela specific unui târg fizic, chimia unei discuţii face-to-face cu furnizorii sau potenţialii clienţi, bucuria revederii unui coleg din piaţă, pe care nu l-ai mai văzut, poate, de câţiva ani. Târgurile virtuale sunt ok până la un punct, dar cred că niciodată nu-ţi vor oferi sentimentul acela de apartenenţă la o anumită comunitate. Le lipseşte viaţa.“
Sorin Pau, Country Manager OERLIKON BALZERS COATING
“Așteptăm cu nerăbdare să participăm din nou la METAL SHOW & TIB ediția 2022, care se dorește organizat în format fizic, pentru că ne lipsea un astfel de eveniment și suntem optimiști că anul viitor va fi mult mai rezervat în surprize neplăcute pe partea restricțiilor. Ne dorim ca evenimentul să fie la nivelul anilor trecuți, dacă nu chiar mai mare, din punctul de vedere al dimensiunii și varietății de producători și soluții tehnice prezentate, pentru a facilita accesul celor interesați la echipamente și demonstrații în direct ale celor mai recente inovații tehnologice. În FANUC, în ultimii doi ani, dezvoltarea nu a stat pe loc. Dimpotrivă, avem o mulțime de noutăți, modele noi de roboți și mașini-unelte, noi generații avansate de echipamente, programe și aplicații din zona IoT. Ne vom bucura să le putem prezenta din nou clienților noștri din România.”
Lavinia Elena Iclozan, Marketing FANUC Automation Romania S.R.L.